Gamification in Business – vad det är och receptet för att trigga önskade beteenden

  • fredag / 28 september / 2018
  • 10:30-10:50
  • Scen Mediescenen

Beskrivning

Gamification är hett, men mycket mer än en trend. Gamification, eller spelifiering, är vad Millenials "lever” och vad företag behöver applicera för att vara moderna och attraktiva, som arbetsgivare och som leverantörer. Gamification handlar dock inte om att spela och lattja runt. Applicerat i verksamheter kan det trigga såväl medarbetare som kunder till önskade beteenden och därigenom kraftfulla resultat. Under 20 minuter får du veta vad Gamification in Business är, se receptet för att engagera och ta del av exempel på hur dess delar kan se ut i verkligeheten.

Medverkande:  Daniel Marcko, SalesComMaster, Inspiration Company.
Arr:  Marknadscheferna

Medverkande
Programtyp
Scenprogram

Bokmässans entrébiljett gäller till Megs scenprogram.